Van washington naar new holland

3 augustus 2015 - New Holland, Pennsylvania, Verenigde Staten

Van Washington naar new Holland
De dag begon met het ontbijt halen ( bij de macdonalds ) althans dat was het plan maar omdat wij al 88 keer bij de mac hadden gegeten dachten we we gaan naar een supermarkt op zoek in de buurt van ons hotel na een half uur lopen hadden we er een gevonden wat bleek als we naar recht hadden gegaan hadden we 29 minuten sneller geweest. Terug in het hotel met het eten ( donuts ) gingen we richting Baltimore om de camper op te halen een enorme taxi kwam ons ophalen en zou ons naar Baltimore brengen na een klein uurtje als god in Frankrijk achterin te hebben gezeten waren we er en gingen we onze camper ophalen at helaas langer duurde dan verwacht. Na 2 uur vertraging konden we vertrekken naar het hemelrijk de Walmart om inkopen te doen voor de camper. Met een laadruim vol met snoep en chips gingen we eindelijk op pad naar new Holland een plaats in de buurt van lancaster na een tijd gezocht te hebben hadden we een camping gevonden met zwembad uiteraard. Eerst zwemmen en natuurlijk daarna een vuurtje stoken op de campingplaats
Groetjes Rens

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade