van New Holland naar Gettysburg

4 augustus 2015 - New Holland, Pennsylvania, Verenigde Staten

Wat is het leuk wakker worden in de natuur. Na ontbijt Laurie even gaan hardlopen en de rest heerlijk even het zwembad in. Jammer voor Rens maar de hot tub is echt voor 16 jaar en ouder en als je er dan toch ingaat dan word je er gewoon uitgestuurd. Vandaag een rondtour gepland door Dutch country (het amish gebied). Het is gewoon echt waar dat mensen zich vervoeren met paard en wagen en het land bewerken met paard en ploeg. Mooi om te zien en wat een ruimte om in te wonen. We zijn even uitgestapt bij het stadje Kettel village en hebben daar de amish aan het werk gezien om alle producten van het land te wekken. Heerlijke augurken en mango dip gekocht. Toen door naar Gettysburg. Helaas was het al laat toen we hier aankwamen het park ging dicht... Dan maar naar de camping Drummerboy, heerlijk gezwommen en een potje midgetgolf gespeeld en natuurlijk gegeten. Na het standaard potje kaarten en jokeren heerlijk ons mandje in.