van orlando naar st petersburg

14 augustus 2015 - Saint Petersburg, Florida, Verenigde Staten

Van orlando naar St. Petersburg
Unaniem besloten niet nog een pretpark te bezoeken. universal was supergaaf maar we hebben zoveel attracties kunnen doen dat een volgend park dit niet kan evenaren. Orlando zelf stelt niet veel voor, wel een voordeel dat drie mensen aangekleed zijn voor ons feestje en dat de vierde M&M world is bezocht. Nog een te gaan in Shanghai....wie weet
Op pad naar onze volgende bestemming St.. Petersburg met een tussenstop in Tampa. We hebben onze auto geparkeerd en de riverwalk gelopen. Geen klagen maar het was hier werkelijk zo warm dat we snel naar het water wilden om afkoeling te zoeken. Weer verder dus. Voor ons doen relatief vroeg op de campsite aangekomen, even huishoudelijk de was gedaan want 5 mensen produceren aardig wat onderbroekenwas... En heerlijk even gezwommen.  In de avond naar het plaatsje zelf en een wandelingetje langs de winkeltjes gemaakt en gekeken naar de pelikanen en reigers aan het strand. ' s avonds heerlijk Thais gegeten. Amerika is een super gaaf land maar qua eten overtreft nog niets Vietnam. Het drinken smaakt hier erg zoet en altijd naar zoetstof en ja he hebt hier veel hamburgers... De thai was dus een welkome afwisseling. In de avond natuurlijk onze welbekende potje klootzakken en een heerlijk daarna een heerlijke dut.