Van philidelphia naar Washington

2 augustus 2015 - Washington, District of Columbia, Verenigde Staten

Leuke stad Philidelphia maar we gaan verder. Koffers gepakt en ontbeten en op naar het station. Eerst stukje met metro en dan de trein. Wat een prijs zeg om hier met de trein te mogen 89 dollar pp voor een kleine twee uur te treinen (express 125 dollar). We hebben nog even gekeken naar een huurauto maar we besloten toch maar de trein te nemen. Maar ja dan kan je ook vertraging hebben...uiteindelijk half 3 in Washington aangekomen. Voor de avond staat een fiets tour gepland erg leuk. We hebben alle hoogtepunten ( capitol, witte huis, vietnam en korea memorial en meerdere) mogen aanschouwen. Handig ook want voor de volgende dag konden we al bepalen waar we heen wilden. In Washinton zijn alle musea in gebouwen gratis voor al het publiek en Amerika kennende zijn dat er veel en zijn de musea groot. Na onze nachtrust weer op pad. Makkelijk ook om met metro te reizen. We voelen ons hier echt al thuis. We hebben kunsttuin, national museum, luchtvaart met oa pak van armatrong aanschouwd. Voor de avond hadden we een ontmoeting gepland met Tim en familie (vriend Rink) in het hardrock cafe. Wel bijzonder hoor vrienden uit nederland te treffen in de usa. Heerlijk gegeten en hierna weer richting huis tenminste Rink Laurie en Marjan. De andere twee wilden nog even wat " meer" wandelen!

Lekker geslapen en ik al vroeg wakker. Nederlandse tijd zit nog in mijn lijf. Dan maar dit verhaaltje typen leuk ook voor mijn fotoboek dadelijk. Vanmiddag camper oppikken, daar hebben we allemaal zin in!