Orlando dag 2

13 augustus 2015 - Orland, California, Verenigde Staten

Vanmorgen was het toegestaan om namens de strikte reisleiding fc vaders en moeders om wat langer te blijven liggen en een dagje rustig aan te doen. Dat viel zeer in de smaak bij de jongere garde van het reisgezelschap. Na een heerlijke nacht zonder jeuk (man man man wat een %#^#$| beesten zijn die muggen/rode mieren zeg) hebben we aardig gecoma'd, wat zeker nodig was na een nacht van slechts 2 uur slaap de dag daarvoor. Verder een heerlijke rustige start met godzijdank geen lange afstand te rijden. Dus lekker gezwommen en gebruncht en toen richting een gigantische mall om wat inkopen te doen. Uiteraard abertje en wat nuttige kleding gekocht daarna nog wat rondgekeken en toen weer terug naar de camping en wederom nog meer gezwommen. Daarna nog minder gedaan en nog wat gekaart. Uiteraard regeert Rink zoals elk jaar want hij is de meester bij het klootzakken.
(Noot Marjan we hebben echt geprobeerd zoonlief bescheidenheid bij te brengen )