Van Amsterdam naar Philidelphia

31 juli 2015 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Jeetje alweer een jaar verder en voor ons weer een leuke reis op het programma. Usa en dit keer de oostkant. Na een voorspoedige reis zijn we in ons hotel aangekomen en weetje het regent en gelukkig niet een beetje. Die hards als we zijn we gaan erop uit. Rink wil heel graag eten bij de panda express dus lopen maar.we hebben hem gevonden gelukkig. Hierna snel terug naar hotel, Cees en Rens nig even zwemmen de rest is moe en gaan slapen.

Volgende dag philidelphia doorkruist met beter weer. Veel gezien en gewandeld met gelukkig heel mooi weer. Even afkoelen in zwembad en zo weer op pad om naar het grootste stadspark van Amerika te fietsen en de 99 trappen op te rennen, mischien ken je het nog wel uit de film Rocky. Silvester stallone is hier bekend mee geworden. Mooie stad en we hebben de indepence hal, liberty bel, de reading terminal market en nig veel meer gezien. Lekker gewandeld langs de rivieren en uiteindelijk ruim 17 km gewandeld ( makkelijk zo.n stappenteller rink! Grts marjan