Mui Ne

19 augustus 2014 - Mui Ne, Vietnam

De dag van vandaag begon prachtig met voor het eerst geen wekker. Uitslapen lukte maar tot half 10, denk dat we het verleerd zijn na alle vroege ochtenden van 6, 7 of 8 uur opstaan. Vaders en moeders uiteraard eerder wakker en gaan even een ontnijtje happen in het restaurant, rink laurie en rens genieten van een ontbijt op bed service van vaders en moeders. Na het ontbijt gaan laurie en cees opweg naar de spa voor een grondige wax behandeling, rug haar, been haar allemaal deraf. Marjan, rens en rink lekker bij het zwembad wachtende totdat ze terugwaren om te gaan scooteren. Na 1 1/2 uur komen ze terug en gaan we opzoek naar een scooterverhuur die vrij snel gevonden is, vier scooters gehuurd. Even tanken en we zijn klaar voor de tocht naar de zandduinen. Na een aardig stukje rijden met behoorlijke snelheid (kilometerteller zei op topsnelheid van rink 130 km pu) zijn we lekker gaan lunchen aan de weg. Helaas had deze tent net iets teveel last van fc vlieg, maar het eten werd er daar niet minder lekker op (: na de lunch werd de tocht weer vervolgd, het was toch iets langer rijden dan verwacht. Maar geen probleem scooteren is baas. In de zandduinen aangekomen worden er snel drie slees gehuurd en naar de hoogste top gerend en dan snel sleeen naar beneden. Helaas ging dat iets minder hard dan verwacht en zat je voleedig onder het zand. Cees en Rink gingen ontour om een quad proberen te huren, wat goed gelukt is Want twee quads zijn gehuurd. Cees quad sneuvelde al voor we op weg waren en die van rink brak vijf minuten later de ketting door midden, maar gelukkig redde de aardige vietnamezen ons en kregen we netjes telkens een nieuwe zonder gezeur. Na het quadrijden (wat rens na 3 uur achterop een scooter zitten vooral helemaal geweldig vond) begonnen we met de terugreis naar het allezboo resort. Dat was nog wel een aardig stukje. Terug in het resort nog steeds helemaal onder het zand gingen we lekker even zwemmen en daarna een hapje lekker eten in het hotelrestaurant (natuurlijk met 20%korting van het happy hour. We blijven wel nederlanders he)

Wederom alstublieft he

Rink

1. Saar:
    19 augustus 2014
    Gezellig dagje, leuk verslagje Rink! Ik ben wel benieuwd naar de gladde benen van Cees?!