Laatste dagje Mui Ne

20 augustus 2014 - Mui Ne, Vietnam

Heerlijk ontbeten en gezwommen, maar toen kwam de vraag wat gaan we doen? Bijzondere kinderen hebben we toch, speciaal rust ingebouwd willen ze op pad. Dus wederom scooters gehuurd (daar ging het allemaal om:-)) en de andere kant op getoerd. Nu niet de natuur in maar naar xan piet een stad op 20 minuten rijden bij ons vandaan. Leuk om weer te zien met een haventje en natuurlijk een marktje, deze kom je namelijk overal tegen.

Rond een uurtje of drie zijn Marjan en Laurie lekker nog even gaan zwemmen en de mannen gingen nog even door. Stiekem gaf Rink nog een lesje scooter rijden aan rens, hij vond het prachtig.

vanavond gegeten in een restaurant col met russen aan de waterpijp. De russrn hebben dit deel van Vietnam ontdekt en komen hier dus massaal op af. Blijven bijzondere mensen, drinken veel en roken dus die waterpijp. Het eten was daarentegen weer heerlijk.

morgen return naar Saigon (ho chi mingh city) hier gaan we nog een vespa toer krijgen door de stad, en dan in de nacht vroeg op voor de transfer naar het vliegveld. Het is omgevlogen deze drie weken, maar wel intens beleefd. Het was echt een top vakantie!

Dank voor het lezen, was zeer leuk om het blog bij te houden en natuurlijk fertellen we de verhalen gráag live!

grts marjan

1. Saar:
    20 augustus 2014
    Dankjewel voor het meegenieten, doe het graag nog over met de live verhalen. Veel plezier op de laatste dag en goede reis! Xxx