Van Ho chi min naar Mui ne

18 augustus 2014 - Phan Thiet, Vietnam

6 uur wekker en 7 uur rijden. Kids vinden het nu echt wel te gortig worden, maar goed 2,5 dag resort aan strand in voor uitzicht dat doet ook wat. Vijf uurtjes rijden in vooruitzicht en dan leggen we een 200 km af. De Vietnamezen houden zich erg aan de snelheid, niet harder dan 40 in de bebouwde kom en 60 of 80 op de snelwegen die er zijn, en dat zijn er nog niet veel. Politie houdt alles in de gaten, hoge boetes en rijbewijs kwijt  als men zich niet houdt aan de regels. Schijnt dat de politie ook wel smeergeld aanneemt.... Hoe houden we het systeem draaiende.

12 uur dus present in ons resort, een heerlijk zwembad en een mooi strand. En jawel natuurlijk in de middag de spa. Samen met rink een Vietnamese massage gehad, ook rens in een vlinder pakking gezet, laurie haar nageltjes gedaan en cees mirgen aan de beurt. Heerlijk genieten dus.

in de avond lekker stukje gewandeld over de boulevard en heerlik gegeten, cees zelfs krokodil en het was nog lekker ook!

En de kids die verheugen zich op morgen......uitslapen......alhoewel ze nu al aangeven dat ze het misschien al zonde van de tijd vinden..

grts marjan

1. Anneke:
    18 augustus 2014
    In wat een prachtige omgeving zitten jullie nu zeg! Bij ons is het momenteel flink buiig weer, geniet er dus maar van!
  2. Agnes:
    18 augustus 2014
    Vooral de krokodil klink aantrekkeljk, genieten doen jullie zeker ,goed te zien op de fotos
  3. Marjan:
    19 augustus 2014
    Het is een prachtig land An ook zeker de mensen allemaal super aardig en nogmaals dat eten, verrukkelijk
  4. Tineke:
    19 augustus 2014
    Wat een hele belevenis, zeg. Een land om te wonen?
  5. Marjan:
    19 augustus 2014
    Nee tien dat ook weer niet maar wel voor en vakantie :-)