Laatste dag in Hanoi

4 augustus 2014 - Hanoi, Vietnam

Gisteravond na het poppen theater heerlijk gegeten, erg op stand met mooi uitzicht op het meer. Na een goede nachtrust werden we vandaag wederom rondgeleid door Duc. Eigenlijk zijn vrije dag maar hij schijnt zich wel te vermaken met ons. Rink en Rens waren eerst uitgenodigd om in een internet cafe een voetbalgame te spelen ze werden vet ingemaakt. De straten van Hanoi zijn categorisch ingedeeld, je hebt een sieradenstraat, kruidenstraat, slagerstraat en jawel natuurlijk ook een voetbalshirt straat. 3 setjes rijker (laurie Ajax en de mannen het shirt van het nationale team van Vietnam). Vandaag was het wederom lekker warm dus zweten dat deden we weer, dus na het shoppen eerst even eten. duc nam ons mee naar een restaurant waar we aten in de woonkamer van de mensen. In de kamer is altijd een offerplek te vinden zo okk hier. Weer lekker gegeten want koken dat kunnen die Vietnamezen wel zeg. Hierna een tempel bezocht in de stad en als toetje een riskja toer door de stad. Nu even wachten in het hotel tot Duc ons komt halen om naar het treinstation te gaan. We gaan met de nachttrein naar Sapa in het hooggebergte van Noord vietnam.

1. Anneke:
    4 augustus 2014
    Leuk, dat ik zo jullie vakantie mee kan beleven op de zweetdruppels, geuren, smaken, geluiden en hobbels van de trein na ....... Wat een belevenissen! Ben benieuwd naar het vervolg. Geniet er vooral van!
  2. Agnes:
    4 augustus 2014
    Een privé gids is top ,zoals het eten bij familie, die verhalen hoor ik vaker.
  3. Saar:
    5 augustus 2014
    Leuk allemaal! Mijn mannen zijn vooral trots op Laurie. Goede keus Laurie...Ajax tenue. Ik kijk uit naar het volgende blog. Xxx
  4. Rineke:
    5 augustus 2014
    Hoi allemaal, erg leuk jullie zo te volgen, jullie genieten goed zo te lezen, ben benieuwd wat er komen gaat, xxx van ons
  5. Marjan:
    5 augustus 2014
    Ja we genieten zeker. Mooie reis tot dusver