City tour Hanoi

3 augustus 2014 - Hanoi, Vietnam

Hallo hallo hallo, we begonnen de dag met veeeeeeeels te vroeg opstaan. Na een heerlijk ontbijt met vlees in de morgen wachtte dûc ons beneden op, uiteraard te laat want het was te vroeg. Toen met de bus op pad naar het mausoleum, waar we in een oneindige rij hebben staan wachten om ho chi minh te zien liggen, die is opgebaard. Daarna nog een rondje gelopen door het park waar die geleefd en gewoond heeft. Vervolgens in het busje door gereden naar de de tempel van confucius met vier heilige dieren de unicorn, phenix, turtle en dragon. Na vele beelden ,en nog meer wierook zijn we wat gaan lunchen in een tent vlakbij met enkelt toeristen. Duc ging kaartjes fixen voor het waterpoppen theater wat 's avonds zou plaatsvinden. Daarna hebben we 20 minuutjes gereden en zijn we naar een groot museum gegaan waar veel te zien was over oude vietnamese stammen hoe ze leefden etc. Daarna een poging gedaan om te pinnen wat bij de derde automaat en 8e poging pas lukte. Hierna even terug naar hotel en zijn we even lekker gaan douchen wat nodig is na alleen maar zweten. 35 graden en een hoge luchtvochtigheid is zeer goed voor de lijn want je zweet Alles eruit. Over 10 minuten gaan we naar het watertheater even deze vietnamese gewoonte bewonderen we zijn benieuwd.

groeten van rink

alstublieft he