Naar Hoi An

13 augustus 2014 - tp. Hội An, Vietnam

Negen uur zijn we opgepikt door de driver die ons zal brengen naar Hoi An. Eerst nig even wat foto,s maken van het uitzicht van het hotel. De reis zal over de Van Hai pass gaan, de pas van de oceaan wolken met uitzicht over zee en baaien. Jammer is dat het regent, hierdoor een wat minder mooi uitzicht als gehoopt, maar een leuke rit.

rond enen zijn we gearriveerd in Hoi An, in ons ancient house resort, weer een leuke accommodatie.  Lekker gezwommen en de middag voor ons vrij te besteden. Rond een uurtje of vier de fiets naar de stad gepakt. De stad zelf staat sinds 1999 op de unesco wereld erfgoed lijst, vanwege de stijlvolle huizen. Het stadje is leuk, je kan hier je kleding laten maken en ook schoenen. Helaas voor de jeugd, die willen graag nike's of new balance, want die worden in vietnam gemaakt. Niet gevonden dus. Even verder gebiked naar het strand, voor donker weer thuis om nog een heerlijke afkoelende duik te nemen alvorens we gaan eten. Nu weer in ons onderkomen, lekker even lezen enpitten. Al met al weer een leuke dag!

1. Gerry:
    13 augustus 2014
    Even iets rustiger aan volgens mij, maar volop genieten. Hier is alles gewoon: werken, slapen, boodschappen, huishouden(Corrie vrij hé) enz. Dus daarover geen leuk verhaal met alle belevenissen. Genieten wel van jullie verhalen!
  2. Saar:
    13 augustus 2014
    Leuk allemaal! En dat lekkere eten mmmm. Hier net als bij Gerry de dagelijkse mallemolen. Geniet nog effe, het vliegt voorbij.
    XXX
  3. Marjan:
    14 augustus 2014
    Idd wat rustiger, ook lekker. We blijven genieten hoor, tijd vliegt voorbij