Hoa lu en Tam Coc

11 augustus 2014 - Hoa Lu District, Vietnam

Wat een heerlijke nachtrust gehad in een super bed, lekker bijgekomen dus. Vandaag staat een stukje fietsen ol het programma en een boottocht. Per fiets hebben we een bezoek gebracht aan voormalig hoofdstad van het land Hoa Lu. Temepls bekeken en onwijs genoten van de omgeving, wat is alles toch groen en wat groeit er veel. Vietnam is een zeer vruchtbaar land en gelukkig maar. Laurie had het op de fiets niet zo naar haar zin, dat moet ze al teveel in Nederland, gelukkig voor haar stappen we hierna nog 3x op de fiets.

bezweet en toch verbrand ook al scheen de zon niet zijn we na het eten op een sampan getstapt boot) en een boottocht gemaakt over de Hoang long rivier . De kalkstenen eilandjes die je ook hebt in de Halong bay zie je hier op het land, prachtig weer.

we hebben hierna al kaartend de tijd  doorgebracht tot 20.00  uur en zijn toen door vriend Dug naar de trein gebracht. Laatste dag dat we hem als gids hebben en we gaan hem missen. Deze Dug heeft onze reis zeker leuker gemaakt, dat vonden onze kids ook. En wij we hebben weer een leuk ritje met de trein voor de boeg om naar Dong Hoi te gaan! Hopelijk pitten we en beetje!