Van Dixie Caverns naat Charlotte

8 augustus 2015 - Charlotte, North Carolina, Verenigde Staten

We zijn vroeg opgestaan in de regen op de mooiste kampground van Amerika snel een ontbijt naar binnen geharkt en opweg naar de volgende bestemming charlotte. Eenmaal aangekomen in charlotte hebben we de camper geparkeerd naast een mooie villa met een dakterras. Na 88 keer hebben gestoken stonden we eindelijk recht en konden we gaan lunchen bij de Spaanse tapaszaak. Daarna nog naar het stadion gegaan van de carolina panters een prof football club waar dezelfde avond een groot fan fest bleek te zijn. Deze kans lieten we niet liggen. Snel naar de koa camping heerlijk gezwommen, gegeten en daarna op weg naar het fan fest met veelbelovende vuurwerk/lasershow. Deze was echt onwijs gaaf en spectaculair. In het stadion passen heel veel mensen wel 76.000. Volgens de schatting waren er nu 55.000. Na in een enorme drukte eindelijk een plaats te hebben gevonden begon de show we begrepen er niet heel veel van maar de vuurwerkshow was alles zeker waard. Aan het eind van het feest hebben rink en ik nog een mooi shirt van de panters gekocht en daarna nog wat gegeten bij de Vapiano. Laat op bed voor ons doen.

Van Dixie Cavers naar Charlotte

Geschreven door rens.