van Charlotte naar Charleston

9 augustus 2015 - Charleston, South Carolina, Verenigde Staten

De dag begon vandaag met een heerlijk ontbijtje dat enkel bestond uit cornflakes en yoghurt. Het was even crisis in de camper Esmeijer. Na ontbeten te hebben snel de camper weer in voor een rit van 4 uur. Zelf heb ik er weinig mee van gemaakt, want o wat lag die bank lekker zeg. Na 4 uur aangekomen op de plek van bestemming: Charleston. Een belangrijke plek met veel historie. Charleston was het eerste stadje dat in opstand kwam tegen het noorden om onafhankelijk te worden. Eenmaal aangekomen bij het visitorscenter, hebben we het besluit genomen om een bus te pakken die rond reed in het stadje. Nou ik kan jullie vertellen, ik heb de binnenkant van die volledige bus niet gezien hoor. We gingen namelijk lekker met de benenwagen. Charleston is een hele mooie stad met monumenten en kasten van huizen. Sommige mensen dachten laten we maar een paar pilaren voor ons huis neer knallen. Na een tijd gelopen te hebben waren we aangekomen op het meest zuidelijke punt van south Carolina. Allemaal helemaal mooi, bloedverziekend heet maar een mooie ervaring. Daarna de camper gepakt en doorgereden naar de o zo goed uitgezochte camping van Rink. Lekker in het zwembad gesprongen en we gaan de avond afsluiten met een leuk potje klootzakken
Dag allemaal Laurie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerry:
    9 augustus 2015
    Miste de verhalen al. Weer leuk om bijgepraat te zijn. Veel plezier verder!