De reis

2 augustus 2014 - Hanoi, Vietnam

Lize heeft ons naar schiphol gebracht super tof. Inchecken en door douane alles verloopt soepel en we vertrekken op de juiste tijd. 11 uur vliegen voor de boeg, dan tussenstop in Guangzhou in china en dan door naar Hanoi in Vietnam.

Visum aanvraag verliep ook soepel dus bagage ophalen en dan Vietnam verkennen. Reisleider Duc en de taxichauffeur Tod staan ons al op te wachten. We gaan kennismaken met het verkeer in Vietnam....help!!!!!!

Na drie kwartier en heel wat getoeter verder zijn we in ins hotel. We besluiten eerst even twee uurtjes te slapen, we hebben tenslotte een nacht overgeslagen en daarna nog even de stad in te gaan en een hapje te eten.

eerste indrukken: warm, oversteken is echt een gevaar voor je leven maar wel een leuke uitdaging, en vol de stad maar wel leuk om mee te maken. We moeten nog even aarden maar dat gaat vast goedkomen.

na het eten een run naar het hotel want het hoost, lekker afgekoeld dus. We gaan eerst een goede nacht slapen en morgen echt op pad

1. Saar:
    2 augustus 2014
    Fijn dat jullie er veilig zijn. En al loempia's gescoord? Xxx
  2. Gerry:
    3 augustus 2014
    Gelukkig heelhuids aangekomen! Veel plezier en succes met alle druktes! Leuk om jullie zo te volgen!
  3. Marjan:
    4 augustus 2014
    Hoi saar, de springrolls zijn hier echt overheerlijk eigenlijk al het eten wel? Hoe is het in griekenland vermaken jullie je nog steeds?