Van daytona beach naar orlando dag 1

12 augustus 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Orlando dag 1
Vandaag lekker vroeg het bed uit getoetert door de ouders, universal studios bezoeken staat op de planning. Na een beetje ontbijt gegeten te hebben gingen rink en rens nog een beetje slapen tijdens het rijden naar universal studios. Eenmaal aangekomen en de caravan te hebben geparkeerd, gingen we opweg naar het park. Na een beetje twijfelen hebben we gekozen voor de expressline tickets, daarmaa kan je unli ited voordringen dus ipv 75 minuten in de rij te staan werd het maar 15 minuten ongeveer. Als eerste gingen we naar het deel 'Island of adventures' na daar een paar attracties gedaan te hebben gingen we opweg naar het eerste harry potter deel, dit bevatte 3 attracties waaronder een attractie in het nagebouwde hogwarts kasteel. Dit was trouwens de enige attractie waarin onze express tickets niet werkte, maar dankzij de supergoede tip van tante Saar hebbem we kunnen smokkelen door een andere ingang te pakken die via het winkeltje ging. Hierna nog een beetje rondgelopen en de hogwarts express trein genomen naar het andere deel van het park, 'universal studios'. Hier nog een aantal attracties bezocht in de bloedhitte. Ook nog een optocht meegemaakt van allemaal universal figuren. Al met al een hele geslaagde dag dus met veel achtbanen, simulatoren en heeeeeellll veel hitte. Tot dat ik er achter kwam dat we met onze stomme hoofden gewoon de helft van het harry potter park hebben overgeslagen. Dat was wel een beetje balen... grts Laurie